יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

מסר מאת פקצ'וק רינפוצ'ה לתלמידיו

המסר הבא נשלח על ידי פקצ'וק רינפוצ'ה לתלמידיו ברחבי העולם, לכבוד יומו של גורו רינפוצ'ה ולקראת סוף שנת 2012:

"חברים יקרים, קרובים ורחוקים,
אני מקווה שכולכם שמחים ובריאים. אני שוב בעירי, בבודהנאת שבנפאל. ברצוני לומר כמה דברים ישירות, היום ביומו של גורו רינפוצ'ה:
  • לא האמונות שלך יהפכו אותך לאדם טוב יותר, אלא ההתנהגות שלך. 
  • אימון התודעה שלך חסר משמעות אם אין בך חמלה. 
  • המדיטציה שלך חסרת משמעות כאשר אינך מבחין בפגמיך-שלך. 
  • תרגול דהרמה הוא חסר משמעות כאשר אין בך מסירות. 
  • מכשולים הם חסרי משמעות אם קיבלת את הברכות.

אנא הקדישו מחשבה לנקודות שלעיל. חלקכם פגשתם אותי, באתם לריטריטים איתי, וחלקכם לא, אבל בכל מקרה, אני רוצה לבקש מכולכם לתרגל היטב ולא לבזבז זמן. ביליתי יותר ממחצית מתוך השנה החולפת בנסיעות ללא הפסקה, וחזרתי סוף-סוף הביתה מותש לחלוטין עד כדי כך שכרגע איני נפגש עם איש. המוטיבציה שהניעה אותי לנסיעות הרבות האלה מבוססת אך ורק על רצוני להגיע אליכם בכל הערים השונות שאתם מתגוררים בהן, במקום שכולכם תגיעו לכאן. כעת השנה מתקרבת לסיומה וכאשר אני חושב עליה, תקוותי הכנה ביותר היא כי הלימוד הגיע אליכם וכי אתם מיישמים אותו בהתאם. אם לא, הרי שפשוט בזבזתי זמן בנסיעות סביב העולם, בלי לעצור לראות את הנוף!

בכל מקרה, כולכם ובעיקר תלמידי המהמודרה, אני רוצה שתדעו שאני מביע משאלות עבורכם ועבור התרגול שלכם כל הזמן, וכרגיל ביום גורו רינפוצ'ה אני פונה אליכם להעניק לכם מוטיבציה. כולנו צריכים לדעת שאנו מתרגלים בני-מזל.

מאחל לכם ולקרובים לכם חג מולד שמח ושנה טובה מלאה באושר אמיתי ובריאות טובה!

סרווה מנגלם,
פקצ'וק רינפוצ'ה"

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה