יום רביעי, 16 במרץ 2011

טקס לאריכות ימיו של צ'וקי נימה רינפוצ'ה

סאנגה וחברים יקרים,

מנזר קא-נינג שבנפאל יערוך טקס מיוחד בשבת הקרובה (19/03/2011) במשאלה לאריכות ימיו של צ'וקי נימה רינפוצ'ה. לפי לוח השנה הטיבטי צ'וקי נימה רינפוצ'ה נולד לפני 60 שנה בשנת ארנב המתכת (1951) ולכן השנה, לפי המסורת הטיבטית, הוא יחגוג את יום הולדתו ה-61. הטיבטים מאמינים כי שנה זו עלולה למשוך מכשולים לבריאותו של האדם. כשמורה מגיע לגיל זה, המנזרים נוהגים לבצע טקסים ותפילות לאריכות חייו של הלאמה על מנת לסלק את המכשולים.

צ'וקלינג רינפוצ'ה, פאקצ'וק רינפוצ'ה ויאנגסי אורגיין רינפוצ'ה יובילו את כל הנזירים, הנזירות, התלמידים בנפאל וברחבי העולם בטקס מיוחד - "טנשוק"- לאריכות ימיו של צ'וקי נימה רינפוצ'ה. בלוויית משאלות ותפילות מכל הלב נעניק לרינפוצ'ה מנחת מנדלה לאריכות חייו והמשך פעילותו למען כל יצורים.

הטקס יתקיים במהלך 9 ימי הדרובצ'ן של אמיטיוס הלבן, ביום הירח המלא, ה-15 לחודש הנסים לפי לוח השנה הטיבטי. במונחים מערביים הטקס יתחיל ביום שבת 19.03.2011 בשעה 8:00 בבוקר. אלו מאיתנו שיהיו בנפאל ביום זה ומזמנים להצטרף לטכס המנזר עצמו. גם אלו שלא התמזל מזלם להיות נוכחים בטקס, יכולים להשתתף במנחה לרינפוצ'ה מכל מקום בעולם. כמו שרינפוצ'ה מדגיש בעצמו, המנחה הטובה ביותר לחייו הארוכים נעשית בזמן התרגול מדיטציה יומיומי ובזמן למידת תורתו של בודהה. דרך מצוינית נוספת להצטרף לטקס היא כמובן דרך תחינות ותפילות לבביות לאריכות חייו של רינפוצ'ה מכל מקום בעולם.

הטכס יצולם ויהיה זמין לצפיה באתר www.dharmasun.org .
במכתב שבקישור מוזמנים כל המשפחה של רינפוצ'ה, הנזירים, הנזירות, חברי הקהילה בנפאל ובעולם להצטרף לטקס הן באיחולים ובתפילות והן בתרומות לחפצים המיוחדים שיוגשו לצ'וקי נימה רינפוצ'ה בטקס.


ולסיום, אם הנכם מעונינים לקחת חלק במנחה המיוחדת הזו, למען אריכות חייו והמשך פעילותו, ניתן לתרום דרך האתר המאובטח http://monlam.org/cnrlonglife.html. או/וגם להצטרף למנחה משותפת מטעם סנגת גומדה ישראל הרחבה: שלחו לנו אימייל לתיאום או בירור פרטים לכתובת: gomde.israel.blog@gmail.com

הצטרפות לקבלת חדשות הבלוג
חזרה לדף הראשי של הבלוג

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה