יום שישי, 16 ביולי 2010

צ`וקי נימה רינפוצ`ה מודיע על הקמת בתי-הדהרמה

עדכון אחרון: נפתח בית הדהרמה שעל הר הכרמל, הנמצא בעוספיה, כעשר דקות נסיעה דרומית לחיפה. אנא תתעדכנו בלוח פעילות בית הדהרמה!

על מנת להתעדכן בפעילות השוטפת, אנא הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו על ידי משלוח דוא"ל לכתובת:
dharma-house-mt-carmel+subscribe@googlegroups.com

קוראי הבלוג שלום,

אתמול (15/07/2010), לרגל חגיגות של צ'וקור דוצ'ן, צ'וקי נימה רינפוצ'ה שלח מכתב לתלמידיו הרבים ברחבי העולם, בו הוא נותן הוראות להקמת בתי דהרמה. במהותו בית הדהרמה הוא מקום בו מתאספים מתרגלים של בודהיזם טיבטי ומתרגלים לפחות פעמיים בחודש ביחד, לפי תוכנית המומלצת ע"י צ'וקי נימה רינפוצ'ה. הקבוצה המקימה בית כזה, אשר מונה לפחות 8 אנשים (מספר בעל סגולה מיוחדת לפי מילותיו של רינפוצ'ה), תחלוק באופן שווה את אחריות החזקת בית הדהרמה מכל הבחינות. כמו כן בעת ביקוריהם של מלומדים או לאמות מטעם רינפוצ'ה כל בתי הדהרמה יוכלו לשתף פעולה על מנת ליצור דהרמה זמינה לכל המתרגלים באותה מדינה. כל קבוצת לימוד כזו תזכה להשגחתו של צ'וקי נימה רינפוצ'ה במהלך כל אורך פעילותה ואין הגבלה למספר קבוצות השונות שיכולות לקום.

צ'וקי נימה רינפוצ'הבהצלחה לכל אלו אשר פועלים רבות כבר כעת, על מנת להקים בתי הדהרמה בארץ ובעולם. כולנו נשמח לראות בתים כאלה בכל רחבי הארץ, בהם נוכל ללמוד ולתרגל דהרמה באופן אותנטי.

כמו כן, לפי המלצתו של צ'וקי נימה רינפוצ'ה, יש העוסקים כבר זמן מה, בחיפוש של מקום בין בנימינה לחיפה, שבו יקום בית כזה.

אנא קיראו את מכתבו של צ'וקי נימה רינפוצ'ה בעיון. כמו כן ביקרו באתר עם הנחיות מפורטות של רינפוצ'ה.

רינפוצ'ה אומר רבות על החשיבות הרבה של איחולים טובים להצלחה. איחולים אלו הם עזרה גדולה לכל אלו הפועלים להקמת "בתי דהרמה".

לו יהי שבתי דהרמה אלו יקומו ללא מכשולים כאן הארץ ובעולם לפי הנחיותיו של רינפוצ'ה ולו יהי שנראה אותו כאן בארץ במהרה!


הצטרפות לקבלת חדשות הבלוג

חזרה לדף הראשי של הבלוג

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה